
1. Czy wykonujecie również prace spersonalizowane?
Jak najbardziej, od tego zaczęła się nasza historia.
2. Jak zamówić pracę spersonalizowaną?
Najlepiej mailowo. W wiadomości prosimy szczegółowo napisać, o jaką kartkę/album/rzeczy dowolną chodzi. Kształt, kolorystyka, motyw, dodatki - znając to wszystko łatwiej nam będzie od razu wycenić dane zamówienie. Napiszcie również o tym, czego nie lubicie, czego unikać na pracy. Wspólnie ustalamy szczegóły, dodajemy daną rzecz do butiku, a po otrzymaniu płatności realizujemy Wasze zamówienie.
3. Czy posiadacie wzorniki?
Niestety nie posiadamy wzorników materiałów, ponieważ pracujemy głównie na limitowanych edycjach papierów. Nie posiadamy też typowej oferty kartkowej, ponieważ każda praca jest na swój sposób jedyna i niepowtarzalna, ale zawsze możemy stworzyć dla Was coś podobnego. Po inspirację zapraszamy na bloga. Pamiętajcie jednak, że tworzymy w określonym, naszym własnym stylu, zapoznajcie się z naszymi pracami przed złożeniem zamówienia.
4. Czy prace dostępne w sklepiku można spersonalizować?
Większość prac można spersonalizować dodając, np. imię osoby, której chcecie dany produkt podarować. Nie zawsze jest jednak taka możliwość. Przy każdym produkcie pojawia się informacja o dodatkowej personalizacji.
5. Jaki jest czas oczekiwania za zamówieniem?
Jeśli jest to zamówienie indywidualne to również czas realizacji ustalany jest indywidualnie i zależy od wielu czynników.
Produkty w sklepie dostępne są "od reki" wysyłamy je zazwyczaj 1-3 dnia od otrzymania płatności.
Czas realizacji zaproszeń wynosi 7-21 dni roboczych.
6. Czy do kartek dołączone są życzenia?
Tak, do każdej kartki dołączona jest luźna karteczka z życzeniami. Jeśli chcielibyście aby zostały one już nadrukowane w środku, prosimy o kontakt.
7. Gdzie można odebrać zamówienie?
Zamówienie można odebrać osobiście w naszej pracowni we Wrześni przy ul. Letniej 9. W siedzibie odbywa się wyłącznie odbiór zamówień złożonych i opłaconych przez sklep internetowy.